Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zamówienia publiczne

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, postanowiliśmy wdrożyć następujące platformy zakupowe: eZamawiający (Marketplanet) oraz platformazakupowa.pl (Open Nexus), które będą podstawowymi narzędziami, umożliwiającymi Państwu składanie ofert w drodze elektronicznej. Oznacza to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań związanych z platformą eZamawiajacy,  prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę eZamawiajacy: do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp:

https://kolonowskie.ezamawiajacy.pl

Wątpliwości związane z zasadami korzystania z platformy: platformazakupowa.pl należy zgłaszać do Centrum Wsparcia Klienta od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 17:00 pod nr tel. 22 101 02 02 lub cwk@platformazakupowa.pl.

Wejście na platformę platformazakupowa.pl: do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp:

https://platformazakupowa.pl/pn/preda